2015/12/02

GUESS WHO'S BACK...I SZALICZKI

TADAAAA. Nowa nazwa (w końcu...), nowe pomysły, nowa forma i stara Patka #eheh
A tak bardziej poważnie: wracam, zobaczymy z jaką intensywnością, ale wracam. A skoro tyle mnie nie było to nazwę nareszcie mogę zmienić (koniec z powtarzaniem po trzy razy adresu) na moje dumne nazwisko i (mniej dumne) imię oraz wprowadzić trochę zmian. Do tej pory trzymałam się sztywno mody i pojawiały się głównie outfity. Myślę, że teraz się to trochę zmieni, a jak bardzo to wyjdzie w praniu;)

Na pierwszy ogień idzie to, co zimą kotki lubią najbardziej czyli szaliczki. Grube, długie i kolorowe. Grzeją, można się w nich trochę schować,a do tego są szybkim i łatwym uzupełnieniem wszystkiego co mamy na sobie.

panterka - f&f / liliowy - cubus / różowa krata - no name

zgniła zieleń - cubus / butelkowa zieleń - stradivarius / żółta krata - no name

bordowo-granatowy - stradivarius / czerwony - h&m / beż-granat-czerwień - f&f


Lubię kolorowe szminki i kolorowe szaliki, więc jak tylko mogę to mażę się pod kolor tego, co mam na szyi, poniżej dwa przykłady:) Numery szminek pod zdjęciami.

Revlon Colorburst Matte Balm 210


Bourjois Rouge Edition Velvet 11 + Essence Come Naturally 03

Zabieram się za jakiś nowy nagłówek i logo, a Wam porzucam linki do FB, z którym walczę o zmianę nazwy i Insta:
https://www.facebook.com/DaisysHeels
https://www.instagram.com/patrycjaregulska/

5 komentarzy:

  1. Anonimowy2/12/15 19:47

    Tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/12/15 20:08

    po ile te szaliczki z cubusa? mega! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w regularnej cenie chyba 79pln, ale ja wszystkie kupowałam w jakichś promocjach ;)

      Usuń
  3. super, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń