2015/12/26

OUTFIT - BIAŁA ROZKLOSZOWANA SUKIENKA

Jesienią i zimą lubię sukienki nawet bardziej niż latem - kryjące czarne rajstopy, kozaki lub ciężkie botki i sukienka z grubszego materiału to taki klasyk na chłodne dni. Chociaż moimi ulubionymi kieckami są te o kroju litery A, to rozkloszowanych też mam kilka w szafie. Zazwyczaj są to gładkie, dość grube materiały, do których mogę zmieniać biżuterię, torebki i płaszcze. Dziś jedna z najuniwersalniejszych jakie mam - biała, podszyta sztywną halką z koła, dzięki czemu pięknie się układa i nie opada. Żeby nie było zbyt delikatnie i mdło dodałam 'mocny' czarny naszyjnik i cięższe botki.








sukienka - no name / naszyjnik - aliexpress / botki - zara

5 komentarzy:

  1. Cześć Pati, masz snapa ? Co o nim myslisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam, ale tak zżerał mi pakiet i baterię, że wywaliłam :D

      Usuń
  2. Anonimowy5/1/16 17:38

    PATKA !!!
    Ala ja się naszukałam Twojego bloga! Nie mówiłaś, że zmieniłaś adres. Teraz będę miała Cię na oku ;*

    MARTA od K. ;D;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 'Martusie od K.' <3 :*** :D

      Usuń
  3. Anonimowy3/2/16 18:38

    Mogłabyś napisać czego używasz do podkreślania brwi? Są przepiękne! :D

    OdpowiedzUsuń