2015/12/10

OUTFIT - CZARNE FUTERKO + ZIELONE DODATKI

Uwielbiam sztuczne futerka; są całkiem ciepłe, wygodne i wystarczą zwykłe spodnie i koszula, żeby dobrze wyglądać. Przy wyborze kieruję się przede wszystkim długością - wolę te krótsze, które nie przytłaczają sylwetki tak, jak długie. Warto też zwrócić uwagę na włosie - jeśli decydujemy się na okrycie z długim włosiem nie powinno ono być zbyt sztywne i szorstkie, bo będzie się plątać i zbijać w strąki. Jeśli natomiast wybieramy krótki włos to najlepiej aby nie było zbyt błyszczące i dość jednolite, ale to już takie 'kosmetyczne' sprawy:) W szafie mam dwa czarne i jedno szare futerko i baardzo chciałabym coś w beżu/brązie.

Na zdjęciach niżej zestaw, który w taką pogodę jak teraz jest u mnie bez przerwy: woski + futro+duży szal + bikery. Dzisiaj kolorystycznie czerń i butelkowa zieleń:)

Zdjęcia nie są perfekcją, ale jakiś mały medalik mi się należy i tak gdyż:
1.pokój w którym są robione to norka 5m x 2m
2. mam w niej łóżko (spore), sto poduszek, biurko, wieszak, szafę, lustro stojące i tonę butów, a i tak wcisnęłam jeszcze softbox, blendę, dwa statywy + część zdjęć robiona jest z parapetu
3.na parapecie pod aparatem postawiłam trzy pudełka + chusteczki higieniczne pod obiektyw.
4.na statywie, który posiada tylko mocowanie poziome cykam kadry pionowe podpierając aparat chusteczkami (czekam na moment, aż aparat spektakularnie spadnie na podłogę i będę mogła pozbierać go miotłą)
5. WSZYSTKO ROBIONE JEST STAŁKĄ

Skaczę po tym pokoiku jak małpka, więc i tak nie jest najgorzej. Tak sądzę. Buziaki!





futerko - cubus / spodnie i buty - zara / szal - stradivarius / torebka - parfois

13 komentarzy:

  1. no i zdjęcia piękniutkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ktos mi oswietlenie fajniutkie polecil <3!

      Usuń
  2. Cudnie! <3 A torebka jest nowa? Przeszukałam stronę Parfois, ale nie znalazłam jej, a nie ukrywam, że chętie ją sobie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, kupiłam ją jakoś na wakacjach, niedawno był ten sam model ale chyba w innych kolorach :)

      Usuń
  3. Super, że wróciłaś! Straaasznie mi brakowało Twoich wpisów! Jesteś piękna i stylowa jak zwykle, pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kupiłaś buty? Właśnie takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://m.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/botki/botki-z-suwakiem-c288001p3248555.html
    to te? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ja swoje kupowalam kilka lat wstecz:)

      Usuń
  6. Jakie ciepłe kurteczki polecasz na tą zimę? :) masz w swojej kolekcji jakiś ciekawy model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jedną ciepłą, khaki 'lewandowskiej' :D reszta to płaszcze i futerka, które przy większych mrozach się nie sprawdzają, chyba, że te grube z domieszką wełny, pokażę na blogu ;)

      Usuń
  7. Pati, a kiedy jakaś wyprzedaż?

    OdpowiedzUsuń