2011/10/24

BOTTLE GREEN

     Kolor butelkowy jest jednym z głównych kolorów sezonu, ale tak naprawdę ciężko znaleźć coś sensownego w tym odcieniu (nie wspomnę ile już szukam takiego swetra). Spodnie wpadły mi w ręce przez przypadek, jak już mówiłam, w sklepie, do którego rzadko kiedy wchodzę. Są idealnie dopasowane i łatwo się je zestawia. Dzisiaj w połączeniu z białym tiszertem typu open back, kopertówką w brązową panterkę i czarnym prostym płaszczem...a więc zostawiam Was z ogromem zdjęć :)



















coat - h&m / tee - @ asos / jeans - new yorker / sunglasses - parfois / clutch - @ ebay / boots - @ deezee

30 komentarzy:

  1. that blazer is amazing and i like that colour of your pants

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie faktycznie śliczne, ah, ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto z klasą !

    rewelacja

    xxx

    fashion-ata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny jest kolor spodni, czekalam na ten zestaw od kiedy napisalas, ze je kupilas :) bardzo mi sie podobaja, a do tego ten top z wycietymi plecami - super!! ta prostota jest naprawde cudowna, uwazam, ze bez zadnych "udziwnien" wyglada sie najlepiej :) a teraz czekam na zestaw z musztardowym swetrem :P :D Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! ale ja to bym zmarzła;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie. Twoje nogi są stworzone do takich spodni! Płaszcz podoba mi się najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  7. łoł, z new yorkera :O

    bluzka super, tylko to żelowe zapięcie.. ja wiem, też bym nie wyszła bez stanika, ale może lepiej byłoby z jakimś koronkowym stanikiem w żywym kolorze? nie wiem czy wiesz co mam na myśli, całkiem niedawno był szał na takie. ;)
    chociaż mogłoby się do gryźć z kolorem spodni.. sama nie wiem jak rozwiązać ten problem, a bluzki open back bardzo mnie kuszą.. i sukienki.. ;)

    tak czy siak, wszystko KOT jak zwykle.

    n.

    OdpowiedzUsuń
  8. każdy Twój zestaw dla mnie jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look and love your blog!!
    Check mine of you like :)
    http://justdailythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne spodnie *.*
    xoxo http://modeforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor spodni.. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://seriously.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja, gratuluje wyczucia stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie są cudowne! piękny kolor i idealnie podkreslają Twoja zgrabną figurkę:) kopertówka jest swietna- widziałam ją już jakis czas temu na ebayu i od tamtej pory za mną chodzi:) jest dosć pojemna?

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się twoje stylizacje

    zapraszam do mnie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zimno Ci tak w kosteczki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. kopertówka jest po prostu miażdżąca. No i Twoje nogi, jedno wielkie wow!
    Nie przekonują mnie jedynie te błyszczące paski na butach.

    OdpowiedzUsuń
  17. n - właśnie nie lubię staników na wierzchu, jakkolwiek ładne by nie były (bo chyba, że jest to top, który wygląda po prostu jak koszulka), a poza tym nie mam ani jednego takiego stanika jak opisujesz:D generalnie najbardziej pasuje mi tutaj cielisty zapinany nisko na plecach, ale do tej pory nie znalazłam ani jednego takiego, który by nie był puszapem :/ i doskonale rozumiem Twoją pokusę do tego typu ubrań :D

    anonimowy 22:01 - teraz nie chodzę z takimi odkrytymi kostkami, ale akurat wtedy było ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie odkryłam Twojego bloga - masz świetny styl!

    zapraszam w odwiedziny do siebie:)
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. masz już jakiś pomysł na studniówkwą sukienkę, buty i fryzurę?;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę opisz swój makijaż,jakiego podkładu używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem tu dopiero 2 raz, ale nie mogę się napatrzeć na twojego bloga!!
    OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  22. czy płaszcz jest z aktualnej kolekcji h&m?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekamy na nowościii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja! ;-)
    Zapraszam do mnie:
    http://bklaudia13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. a w jakiej cenie kupiłaś te spodnie ? były inne kolory. proszę odpisz pomoże mi to w zakupach a teraz kompletnie nie mam czasu.
    by the way genialne posty !

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy1/11/11 17:07

    Patrycja tyle dni bez nowych postow blagam Cie zlituj sie i cos wstaw :D Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także zakupiłam ten płaszczyk, jest świetny! i to za jedyne 60 zł :)

    OdpowiedzUsuń