2012/01/21

FRAGRANCES

     Wiele razy w komentarzach padały pytania o perfumy, więc postanowiłam zrobić o nich osobny post. Spryskiwanie nadgarstków, karku, szyi itd. jest ostatnią rzeczą jaką robię przed wyjściem i bez tego nie opuszczę domu. Nawet w torebce noszę jakieś miniaturki. Tylko nie myślcie, że tworzę wokół siebie jakiś zapachowy obłok, przeciwnie, staram się dozować wszystko z umiarem:) I na pewno nie mogłabym mieć jednej buteleczki, z jednym zapachem i używać jej dzień w dzień. Czasami mam ochotę na coś świeżego jak Acqua di Gioia, a czasem wolę słodką nutę Lolity Lempickiej. Na szczęście mama ma identyczny nos i dzielimy się wszystkimi perfumami, stąd taka kolekcja;)







ysl parisienne / versace vanitas / chloe chloe / armani acqua di gioia / givenchy ange ou demon le secret / ysl belle d'opium / lolita lempicka lolita lempicka / moschino glamour

a teraz zapraszam na moje aukcje, kilka rzeczy już poszło zanim zdążyłam wstawić tutaj link, ale na dniach dodam jeszcze wiele nowych:)   http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4075344

10 komentarzy:

  1. Anonimowy21/1/12 20:32

    mogłabyś dodać zdjęcia Twojego pokoju ?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21/1/12 20:32

    jeszcze jakbym mogła prosic to post makijażowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22/1/12 13:08

    Mam tak samo z moją mamą, zawsze kupujemy perfumy na spółkę (najczęściej mama płaci ;)). Uwielbiam Belle d'Opium, a na Lempicką mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22/1/12 13:31

    bardzo fajny post, ja mam wielki problem z wyborem perfumow, na poczatku wszystkie dla mnie "smierdza", a dopiero z czasem, kiedy juz nie pamietam, czym i gdzie sie psikalam, nagle zaczynaja mi sie podobac, natomiast uwielbiam zapachy meskie :D a w ogole na pierwszym zdjeciu poznaje moja posciel z ikei :D ja kilka dni temu kupilam sobie zapach armani code, szczerze polecam :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22/1/12 22:53

    zrob post o pokoooooooju! I O MUST HAVE NA WIOSNE <3 ze zdjeciaaaami

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja! :) Uwielbiam wszystkie flakoniki na perfumy - mogłabym na nie patrzeć bez przerwy! Ot, taka mała obsesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. również mam Acqua di Gioia, bardzo podoba mi się ten zapach. Jeszcze przymierzam się do tego YSL, również cudny. Do moich ulubionych zaliczam także J'Adore Diora i IN2U Calvina Kleina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kolekcja ! o takiej marze.. te Armani strasznie chciałabym mieć <3

    ps. taak. post pokoju koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Armani i Chloe to na razie najlepsze które odkryłam .
    Chloe właśnie kupiłam na szafie od laski za bezcen,jestem przeszczęsliwa

    OdpowiedzUsuń