2012/04/12

PRINTED BLAZER

     Dzisiejszy post to granatowa marynarka we wzory w roli głównej. Do rzeczy kolorowych lub właśnie w nadruki zawsze podchodzę z rezerwą. Mogę mierzyć tego typu ubrania po 100 razy i zastanawiać się trzy dni. Ale kiedy wreszcie decyduję się na zakup jestem w stu procentach pewna, że nie wyląduje na aukcji jeszcze z metką. Tak też było w przypadku tej marynarki. Mierzyłam, odwieszałam, kręciłam nosem, marudziłam. A teraz jest jedną z ulubionych rzeczy. Noszę ją do prostych tiszertów i kombinuję z resztą. Dziś w połączeniu z żółtymi szpilkami i czarnymi skinny, ale noszę ją również do białych spodni lub boyfriendów. Do baletek też świetnie pasuje:)












blazer, jeans and clutch - zara / tee - no name / sunglasses - @ ebay / heels - @ asos

+moje aukcje

57 komentarzy:

  1. Wyglądasz perfekcyjne, nic dodać nic ująć :) Już hajpnęłam na lookbooku :)
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/4/12 17:23

    wstaw jeszcze jakies rzeczy na aukcje!:C

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się twoje stylizację !
    a zegarek skąd ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/4/12 17:33

    mogłabyś dodać jakiś z set z białymi spodniami? totalnie nie wiem jak je nosić..

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/4/12 17:35

    przez Ciebie po prostu musze miec ta marynarke! taki zestaw uwazam za idealny, zolte szpilki swietnie pasuja i nie odciagaja wzroku od gory :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny raz zadziwiasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dżinsy i torebka, a marynarka piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj nie przepadam za wzorzystymi marynarkami, ale ta jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale promiennie wyglądasz, skrócenie włosów to była właściwa decyzja! :)) śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12/4/12 18:21

    te jeansy to z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie też tak zastanawiam się na tą marynarką... jest piękna!

    Wyglądasz świetnie! Uwielbiam Twoje proste, nieprzekombinowane stylizacje :-) do tego masz idealną figurę !! hmm... marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Mam pytanie, sprawę która mnie ciekawi. Dlaczego tak szybko sprzedajesz ubrania na aukcjach? Czasem tak jak piszesz - nigdy nieużywane, z metką. Tak szybko Ci się nudzą, przestają podobać? Dziwne jest szczególnie to że np. w jakimś poście pokazujesz zakupy, z których jesteś zadowolona a niedługo potem już ich się pozbywasz.
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co w tym ciekawego? zdarza się, że zamówię coś przez internet, ale po kilku przymiarkach okazuje się, że nie leży zbyt dobrze (chociaż to, że z metkami też o niczym nie świadczy, zdarza się, że wyciągnę nagle jakąś zapomnianą rzecz z metką, albo po prostu nigdy nieużywaną, która przeleżała gdzieś na dnie szafy i wystawiam) czasem koleżanka mi coś podrzuci do sprzedania, mama też bez przerwy przynosi mi rzeczy do wystawienia. poza tym, sprzedając te rzeczy, mam ciągłą rotację w szafie, nie zalegają mi stosy ubrań i mam pieniądze na nowe, nie muszę sobie odmawiać tylko dlatego, że coś już w tym miesiącu kupiłam, bo zazwyczaj więcej sprzedaję niż kupuję, a poza tym wiem, że zawsze mogę to wystawić i sprzedać komuś, komu się przyda:)

      Usuń
    2. Anonimowy12/4/12 20:17

      Gdybym była na miejscu autorki bloga robiłabym tak samo. Moim zdaniem jest to jedna z większych korzyści prowadzenia bloga. Duża rzesza odbiorców, bardzo szybko ktoś znajdzie coś dla siebie, nawet jeśli rzeczy są używane, wykupują, licytują. Zazdroszczę strasznie, bo sama męczę się ze sprzedażą ciuchów na allegro, mimo, że są nowe i mają metki. Więcej trace na prowizjach od wystawiania niż zarabiam, ale nie chcę aby nowe ciuchy zalegały mi w szafie i mimo, że zastanawiam się naprawdę bardzo długo nad tym co kupie to czasami zdarzy się nieudany zakup. A wtedy jestem zablokowana, bo pieniądze wydałam i nie ma na nowe ciuszki. ;p sory, za gorzkie żale, ale to jest częsty temat do przemysleń u mnie ;p

      Usuń
  14. Anonimowy12/4/12 18:40

    Jaki masz sposób na taką figurę? :)
    coś ćwiczysz, specjalna dieta? :D
    może mogłabyś coś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie! jestem zachwycona twoimi stylizacjami!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12/4/12 20:07

    http://www.lily.fi/palsta/fashionweek
    polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolor tych butów

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie, marynarka i kopertówka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12/4/12 20:23

    to są 'woskowate' spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty masz figurę, super. ;D

    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12/4/12 20:31

    skąd zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12/4/12 20:52

    Nie chciałabyś kupić czarnych conversów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna marynarka ! :) a w loczkach ci ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ ja Ci zazdroszczę tej figury *__*

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy13/4/12 06:56

    Hi Daisy,

    Nice blog. We love it.
    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13/4/12 12:00

    Zawsze masz takie świetne okulary z ebaya czy mogłabyś napisać co wpisujesz w wyszukiwarkę jak wyszukujesz okulary? proszę o pomoc.
    ps. dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, ślicznie Ci w tych włosach.
    Jak robisz takie delikatne loczki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy same mi się kręcą, czasami mam tylko lekkie fale, czasami się skręcają, czasami budzę się z prostymi:) tutaj mam podkręcone lokówką:)

      Usuń
  28. Anonimowy13/4/12 14:25

    Jestem Twoją fanką od samego początku. Kurcze, pamiętam Twoje początki. Zawsze leginsy, oversize'owa góra i koturny. Teraz zdecydowanie Twój styl ewoluował, rozwinął sie, zdecydowanie na PLUS. Jest bardziej odważny, ciekawszy jednak zawsze z klasą i minimalizmem, super! uwielbiam to :) Zawsze wyczekuje nowych postów mogłabyś wstawiać je jeszcze częściej!
    Pozdrawiam ciepło, Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy13/4/12 18:29

    napisz proszę jaki masz rozmiar tej białej marynarki z zary z osttanich postów?

    bedziesz ja sprzedwac?

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne okulary i marynarka <3 pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! Cudownie. Zachwyca mnie zarówna marynarka, jak i buty... i zegarek! O okularach nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny print, całość prezentuje się genialnie! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie! A marynarka jest po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy14/4/12 13:50

    Muszę przyznać, że Twój blog spadł mi z nieba. Mam mega podobny gust, jednak nie mam zbytnio czasu, żeby śledzić nowe trendy, blogi, kolekcje itd., a tutaj mam to wszystko w pigułce, a dodatkowo są to rzeczy, na które sama bym zwróciła uwagę w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14/4/12 16:30

    Pasuje ci ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój blog jest moim ulubionym KOCHAM TWÓJ STYL!Zapraszam do siebie właśnie dodałam nowego posta z super bransoletkami zrobionymi przeze mnie na pewno coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. w tej stylizacji zakochałam się w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna ta marynarka, świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy15/4/12 19:16

    Co sądzisz o krótkich topach w gorsetowym stylu?

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy16/4/12 13:55

    pomoz mi prosze! jestem blondynka i kupilam ta koszule: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2012/189520/632960/KOSZULA%2BJEANSOWA (w kolorze niebieskim, drugi kolor, nie ta jasna) i nie mam pojecia z czym ja zestawic. jak zakladam jeansy to nie wiem jakie buty :( poza tym zamiast niebieskich jeansow jak myslisz? pytam sie Ciebie, bo Twoj styl jest idealny i przydalaby mi sie Twoja rada!

    OdpowiedzUsuń
  41. dzinsowe koszule uwielbiam w zestawach total look czyli wlasnie połączone ze spodniami rowniez z dzinsu, ale w innym odcieniu:) do tej zalozylabym albo ciemne albo bardzo jasne i koszula niedbale włożona do spodni, albo cała, albo tylko jej część. do tego czarne szpilki, a jeśli nie nosisz to czarne baletki, złoty zegarek i kilka zlotych bransoletek:) uwielbiam też połączenie dżinsowych koszul z białymi skinny + dodatki takie jak w pierwszym zestawie:) ale najbezpieczniejsze są chyba czarne spodnie, wtedy reszta może być dowolna np. brązowe baletki, czarne baletki, jakieś szpilki, botki, sandały, co chcesz:) jeśli jest chłodniej to zawsze możesz narzucić czarną ramoneską albo białą/czarną marynarkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17/4/12 09:09

      dziekuje bardzo za pomoc! masz swietne pomysly i na pewno je wykorzystam! ruszam do sklepu po biale rurki :D

      Usuń
  42. Anonimowy16/4/12 14:52

    Bardzo podoba mi się Twoja cekinowa złota spódnica. Mogłabyś zdradzić czy to rozmiar XS czy S. Z tego co widać na modelce ona jest dosyć długa, prawda? Dzięki za pomoc. btw. A może będziesz ją sprzedawać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam S, ale musiałam zwężać, więc tak jakby xs:) ona pierwotnie była midi, taka jak na modelce, ale skróciłam ją:) aktualnie nie chce jej sprzedawać:)

      Usuń
  43. bardzo fajnie to wszystko ze sobą razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. genialna marynarka, swietna stylizacja :)

    http://watermelonsquare.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń