2012/06/16

REDNESS

     Połączenie bieli i czerni z jakimś mocniejszym kolorem zawsze się sprawdza, jest klasyczne, ale przestaje być zwyczajne. Zwłaszcza jeśli jednym z dwóch kolorowych akcentów są usta. Dziś postawiłam na głęboką czerwień. Tło jakie robią koszula i spodnie też nie jest bez znaczenia - koszula musi być lejąca, spodnie woskowane lub skórzane. Cały sęk w tym, żeby zestaw nie wyglądał tak, jak brzmi:) Torebka znana, ostatni raz miałam ją ze sobą ponad pół roku (!) temu, sto razy lądowała na liście rzeczy do sprzedania, na szczęście została ze mną. Co do sandałków - nie mogę powstrzymać się od ich noszenia, kiedy jest taka pogodna, ale zamówiłam (i nadal to robię) kilka ciekawych par, więc będzie większe urozmaicenie:)










shirt - no name / bag - @ ebay.com / jeans and sandals - zara

70 komentarzy:

  1. An amazing red touch. I loved that bag for the first time I saw it!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały zestaw! elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16/6/12 14:22

    czy sandalki sa wygodne?kraza opinie ze NIE a i tak baaaardzo duzo osob je nosi...pochwal sie nowosciami;P liL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzę w nich na zakupy, na spacery, wszędzie! i chyba to, jak często pojawiają się na blogu świadczy, że dla mnie są niesamowicie wygodne:)

      Usuń
  4. genialny zestaw, uwielbiam takie proste połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz, gdy masz na ustach czerwoną szminkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16/6/12 14:43

    jestes cudowna! <3 uwielbiam ten zestaw, polaczenie czerni z biela dla mnie zawsze sie sprawdza, a do tego mocne akcenty w postaci ust i torebki - super! :) koszula jest piekna! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bardzo niebanalnie i stylowo! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam analogiczną koszulę w kolorze czarnym, tak tania a tak "drogo" wygląda.. Kolejny raz sprawdza się powiedzenie, że nie trzeba olbrzymiego nakładu finansowego by świetnie wyglądać. Czerwień wpadająca w burgund - to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16/6/12 16:39

      świetna ta koszula:) gdzie ją można kupić i jaka jest cena? Pozdrawiam Ewelina

      Usuń
    2. Anonimowy16/6/12 16:54

      Skąd jest ta koszula? Jest świetna!!!

      Usuń
    3. Na metce widnieje napis "Magnifique", koszula kupiona w lokalnym butiku bez nazwy, podejrzewam, że to najzwyklejszy ciuch z tzw "hali". Może na allegro uda się coś takiego znaleźć ale to masa kopania.. Cena (mojej) to 45zł (pewnie kwota będzie uzależniona od miejsca/osoby sprzedającej) :)

      Usuń
    4. koszula jest mamy, kupiła w zwykłym sklepie za jakieś 50zł, na metce jest 'tresia' a nie 'magnifique' :)

      Usuń
    5. Możliwe, "firmy" z hali doszywają różne metki. Wystarczy porównać dwa identyczne modele w sklepach posiadających ten towar.

      Usuń
  9. Anonimowy16/6/12 14:47

    czy te sandałki są w dwóch rożnych wersjach? chodzi mi o wysokość obcasa. Obserwując różne zdjęcia, widać, że niektóre dziewczyny mają ją wręcz wykrzywioną na podbiciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, wszystkie sandały mają tę samą wysokość, różnica jest taka, że na osobie noszącej rozmiar 36 i 39 będą inaczej wyglądać inaczej, im mniejsza stopa tym obcas wydaje się wyższy:)

      Usuń
  10. fajnie:) podoba mi się kolor pomadki, podaj prosze firme i numer:)pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, bardzo klasyczny, ale nie oczywisty :) też mam te sandałki i są baaardzo wygodne :)
    cudnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoją figurę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą Twoją prostotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16/6/12 16:06

    skąd koszula?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16/6/12 16:58

    Koszula świetna, gdzie taką znalazłaś :>?
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16/6/12 17:02

    Gdzie kupiłaś ta koszulę i za jaką cenę jeśli mogę wiedzieć? Mam bzika na punkcie białych koszul ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie można kupić taką koszulę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie można kupić taką bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkryłam dzisiaj Twoojego bloga i przejrzałam już (z pełną odpowiedzialnością za słowa) wszystkie posty, co do jednego! Zdecydowanie uwiodłaś mnie swoją klasyką i minimalizmem. Obie rzeczy wydawały mi się strasznie nudne - co stylizacja jakieś bloggerki właśnie w takich stylach, byłam odstraszana jeszcze bardziej. Ale dzięki Tobie odkryłam zupełnie nową definicję (a może wreszcie właściwą?:)) klasyki i prostoty, ale także diabła, który tkwi w szczegółach! Od dzisiaj jesteś dla mnie ogromną inspiracją i jedno wielkie LOVE, po prostu. W dodatku jesteś prze-śli-czna! Nawet Twa uroda jest "minialistyczna" (choć to pewno niewłaściwe słowo). Ach, mogłabym tak cały dzień prawić Ci komplementy ... Ale zachowując zdrowy rozsądek kończę pytaniami - czy mogłabyś pokazać na blogu swój pokój? Jestem szalenie ciekawa! Oraz - czy mogłabyś mi polecić jakieś naprawdę duże shoppery, lub może ostatnio modne plecaki (swoją drogą, co o nich myśllisz?, które mogłabym nosić do szkoły? Chodzę dopiero do drugiej gimnazjum i mam mnóstwo książek. Gorąco pozdrawiam, xx! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze - strasznie dziękuje!!:* co do pokoju - nie wiem czy jest na tyle ciekawy, żeby go pokazywać, cały biały:) ale postaram się kiedyś zebrać i wstawić tu zdjęcia:) jeśli chodzi o shoppery to teraz jest ich na prawdę mnóstwo, musisz znaleźć taki, który najbardziej Ci się spodoba i będzie do Ciebie pasował, ale poczekałabym z tym do wyprzedaży:) zara ma sporo ciekawych modeli, asos ma cudne, ale drogie...szukałabym też na allegro, bo tam mają chyba najrozsądniejsze ceny:) z plecaków uwielbiam takie modele: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Tile-Print-Rucksack-With-Leather-Trim/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2178062&cid=8730&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Blue i w tym asos chyba jest najlepszy, bo ma spory asortyment i ceny zaczynają się jakoś od 20 futnów. (jeśli mogę podpowiedzieć: szukaj w outletach asos i przede wszystkim przejrzyj męskie modele - o wiele większy wybór i kształtu i kolorów:)) Osobiście rzadko noszę plecak i mam tylko jeden, stary Roxy, ale gdybym miała kupować to wybrałabym właśnie taki, jak w linku wyżej - materiałowy lub skórzany:)

      Usuń
  21. Anonimowy16/6/12 17:46

    połączenie czerwieni i bieli w tym wypadku jest przypadkowe? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w sumie dopiero po przeczytaniu Twojego komentarza pomyślałam, że rzeczywiście zbiegło się to z Euro:)

      Usuń
  22. Anonimowy16/6/12 17:48

    mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś koszulę? szukam takiej od baaardzooo dawna i ciągle nie mogę trafić na idealną...

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy16/6/12 18:27

    hejpodałabys skład tych spodni?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś tegoroczną maturzystką?

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny zestaw. :) Ładnie wyglądają usta w takim kolorze.

    Zapraszam do obserwowania,
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16/6/12 19:56

    gdzie i za ile kupilas torbe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest podpisane - ebay, ale za ile niestety nie pamiętam.

      Usuń
  27. Super! Tylko "odkrylam" twoj blog i juz jestem fanem!

    giedhre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy16/6/12 21:36

    jak zwykle klasa! Czy mi sie wydaje czy scielas wlosy? dlaczego? mialas takie ladne loki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie ścinałam:) poza tym- w lokach mam przecież jeszcze krótsze:)

      Usuń
  29. Anonimowy16/6/12 21:47

    Co jak co, podoba mi się większość outfitów, ale te czerwone usta w mojej opinii Ci nie pasują i to ostro.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16/6/12 22:23

    podalabys linka do koszuli?

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne połączenie:) Klasycznie i elegancko:) Gdzie kupiłaś bransoletki??:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam pojęcia jak to się stało, że nie mam klasycznych czarnych spodni (które powinny być obowiązkowo w szafie każdej kobiety) Muszę się poprawić. Inspirujesz. Podziwiam (nadal) za konsekwencję i po prostu szczerość, a nie ślepym podążaniem za modą!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16/6/12 23:39

    klasyka zawsze najlepsza <3

    W czerwonym ustach wyglądasz zachwycająco, pięknie, kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie proste wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy17/6/12 11:52

    gdzie można znaleźć bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam okazji tego napisać, ale przekonałaś mnie do minimalizmu, który ma niezwykłą siłę rażenia. Po raz kolejny raz jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy17/6/12 12:31

    świetnie! Przepięknie wyglądasz z czerwonymi ustami!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie zestawy! Nie wiesz gdzie można kupić woskowane spodnie oprócz Zary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz zary to raczej ciężko, kiedyś były w h&m i na stronie river island

      Usuń
    2. Anonimowy17/6/12 17:06

      w bershka były

      Usuń
    3. Anonimowy17/6/12 22:12

      ja mam z pull&bear

      Usuń
    4. Anonimowy18/6/12 14:49

      Z tego co wiem, to te z zary najlepsze :) moja znajoma miała m.in. z promodu i cały połysk "zmył się" zaledwie po dwóch praniach...swoje z zary mam już jakoś od 10 miesięcy, chodzę w nich bardzo często i są w świetnej kondycji :))

      Usuń
  39. kocham ten minimalizm w Twoich stylizacjach♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. You look stunning i love it !

    OdpowiedzUsuń
  41. niesforna17/6/12 17:51

    idealnie! czerwone usta bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy17/6/12 18:53

    na jakie sklepy najbardziej się nastawiasz na wyprzedaze. Jakie masz plany dotyczące zakupów ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Gorgeous chic look! I love how your lip color matches the bag :)
    EF xo

    http://theboudoirmemoirs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Szeroka koszula i obcisłe rurki to coś co uwielbiam ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie, moje ulubione połączenie kolorystyczne *.*

    http://rim-mess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastycznie! klasyka zawsze wygrywa !
    piękny zestaw :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. prosto i z klasą czyli tak jak lobie najbardziej!
    dziewczyno jesteś fantastyczna :)
    kocham każdą Twoja stylizację i z utęsknieniem czekam na kolejne <3
    jak dla mnie jeden z najlepszych polskich blogów modowych - szacuneeeek!

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy18/6/12 08:51

    czy mogłabyś napisać jakiej szminki użyłaś? marka, numer koloru? Wyglądasz naprawdę bardzo fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. aaaaa, nareście nowy post kochana <3 jak zwykle piękna ! : *

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy2/7/12 00:03

    SUPER POMADKA PROSZE O KOLOR I FIRME!!!
    z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń