2014/02/16

NEW IN

Dawno takiego wpisu nie było i dzisiaj też tylko kilka rzeczy, ale za to takich, z których jestem niesamowicie zadowolona:)

1. Szare botki, których szukałam od dobrych kilku miesięcy. Postawiłam dwa warunki: szary kolor + słupek, a ciężko było jak cholera. Te dorwałam na licytacji allegro.
Zara



2. Plisowane spódnice, które w wiosenno-letnim sezonie mają być hitem. W sieciówkach trzeba dać nawet 200zł, więc polecam szukać w lumpkach:) Póki co znalazłam granatową i brzoskwiniową, po zwężeniu i skróceniu będą czekać na sezon 'gołych nóg' :)
secondhand

3. Granatowy płaszcz z opuszczonymi, zaokrąglonymi ramionami i małą stójką.
handmade


4. Jeden z nielicznych zakupów z wyprzedaży - golf w kolorze 'sól i pieprz'. Do rurek, spódnic mini i płaszczy oversize.
Zara
5. Szara prążkowana sukienka z falbaną.
handmade


6. Błękitny buklowy płaszczyk. Ze względu na słodki, pastelowy kolor łączę tylko z czernią i granatem.
@Choies



7. + kilka obrączek.
h&m


33 komentarze:

  1. błękitny płaszczyk jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16/2/14 16:25

    Moglabys podac link do plaszcza Choies? Albo juz go nie ma albo nie potrafie znalezc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyprzedany
      http://www.choies.com/product/double-breast-ovoid-coat

      Usuń
  3. Same cusowności, szczególnie botki i płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękitny płaszczyk jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Błękitny płaszczyk jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16/2/14 19:29

    piękne rzeczy! po kolorkach widzę że idzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w prążki i błękitny płaszcz są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. great coats and knits!
    www.formemag.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16/2/14 20:26

    uwielbiam Twoje zakupy, wrzucaj częściej takie posty!

    do jakiej długości planujesz skrócić spódniczki? są piękne!
    chciałabym jeszcze zapytać, czy kupiłaś sukienkę bieliźnianą z zary, w której wrzucałaś zdjęcie na insta? widziałam ostatnio bardzo podobną na wyprzedaży i biję się z myślami czy się po nią wracać. co myślisz? help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wszystkie - przed kolano:) sukienki nie kupiłam, bo była tylko M i była za duża:(

      Usuń
  10. przepiękne rzeczy! jestem pod wrażeniem płaszcza handmade!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama kupiłam 2 plisowane spódniczki w lato mięta i brzoskwinia (niestety nie takie ładne soczyste - jak są w sklepach tylko wiadomo -vintage) i czekają na przeróbkę, ale dzięki Tobie o nich przypomniałam - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Botki i błękitny płaszcz to niesamowite łupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17/2/14 21:19

    Cześć, mogę liczyć na Twoją pomoc Pati?
    Otóż zbieram się za kupno butów do biegania. Tak wiem, muszą być dobre dla stopy, ale w jakimś stopniu zależy mi też na wyglądzie.
    Dlatego też mam pytanie, co sądzisz o tych
    http://www.zalando.pl/nike-performance-obuwie-do-biegania-amortyzacja-niebieski-n1243a02o-k00.html który kolor lepszy całe różowe czy niebiesko różowe?
    http://p.alejka.pl/i2/p_new/33/50/buty-do-biegania-nike-air-pegasus-30-junior-P_0_b.jpg

    Oczywiście z góry baaardzo dziękuję moja Mistrzyni Stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie niebiesko-różowe:)

      Usuń
    2. Anonimowy18/2/14 20:25

      O ja! Dziękuję Ci baaardzo! Pod względem wizualnym też są ok?
      Mogę Cię jeszcze pomęczyć? : D
      Dobra, zamawiając te powyższe buty będę mieć rabat na inne 50zł i szukałam czegoś i tak się zastanawiam czy wziąć któreś z nich, jakieś do śmigania na lato :
      1. http://stendi.pl/trampki-pepe-jeans-traveller-p973666
      2. http://stendi.pl/buty-sportowe-nike-starlet-saddle-gs-na-co-dzien-p407415
      3. http://stendi.pl/buty-sportowe-nike-oceania-na-co-dzien-p856165


      P.S Przeogromnie Ci dziękuję!

      Usuń
    3. Oceania są świetne :D

      Usuń
    4. Anonimowy20/2/14 17:03

      Bardzo Ci dziękuję za doradzenie i przepraszam za zawracanie tyłka. Od razu uzasadniam- po prostu Twój styl baaardzo do mnie przemawia no i liczę się z Twoją opinią. Hoho, ale zaszalałam z wazeliną :)

      Usuń
    5. noł problem :)
      jest mi przemiło! :)

      Usuń
  14. Anonimowy18/2/14 16:10

    jaki material polecasz na rozkloszowane spodnice? wciaz beda modne w nadchodzacym sezonie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to klasyczny krój, więc zawsze będzie w modzie:) najlepiej coś sztywniejszego i grubszego jak np. pianka, drelich, żakard, flausz:)

      Usuń
  15. Anonimowy19/2/14 16:04

    Można wiedzieć gdzie szyjesz płaszcze? Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19/2/14 20:42

    botki super!
    co sądzisz? http://www.vagabond.com/pl/KASAI-3725-002-67/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, ale białe i czarne, które wypuścił teraz vagabond są super

      Usuń
  17. Anonimowy20/2/14 09:59

    który byś wybrała kolor? ;)

    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1656048_623045311114655_776257409_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba po prostu biel ewentualnie granat :)

      Usuń